Песня Food в отличном качестве.

Песня

Голоса: 0 | Исполняет: This is it

Food - отличная песня для наших любимых и уважаемых посетителей. Надеюсь вам понравилось.

Food - This is it фото

Текст этой песни

Hmm. Something's different.
Hmm. Something's missing.
Is it... this guy?
Fish and chips Steak and beef Grapes and eggs Steak Eggs
Are you hungry? You look to be a bit hungry
No.
Doot doot doot doot. Lots of people get hungry.
That's your body. Hungry comes from your body
Get off of me
But your body, it must-a have-ta' be healthy
What's that? A tasty snack You don't wanna go and eat a snack like that
Greedy To eat all that You'll end up with your teeth all grey
Doot doot doot doot doot
Doot doot doot doot doot to be healthy
Food is talking
What?
Let's get healthy now
Hello?
You see, the body is like a special house With blood, hair, and organs in the different rooms Oh look, there's Mister Bladder in the basement
What?
Now food comes in through the chimney , and goes from room to room, greeting the different organs
Hello
Now, the good healthy food is very nice and polite to the organs, and so is invited to stay for the party
Yay
But the bad, not healthy foods, are very rude, and must leave through the cat flap
Rude
That doesn't make sense-
Doot doot doot doot doot
Doot doot doot doot doot to be healthy
Hello?
What's that? A tasty snack You don't wanna go and eat a snack like that
Greedy To eat all that You'll end up with your gums all grey
Yeah, but.... something's wrong...
Exactly How do we know which foods are the healthy ones to eat
Well, that's easy
Ehh...
The food groups can easily be sorted using this simple health shape Choosing normal, plain-looking foods like bread, cream, white sauce, and aspic keep the body ticking over just nicely Isn't that right?
Ehh... I need to go
But wait What's this?
Fancy, show-offy foods like cooked meats, fruit salad, soil foods and yolk
Ugh
These foods will clog up the body with unnecessary detail Oh no, look It is all broken and on the floor
Everything tastes great Maybe we should wait
No
Before we put it on the plate
Enough
Or it could be too late for you
I don't wanna do this anymore
I choose a pizza slice Bread and cheese and tastes of nice
What's that? A pizza slice? You're better off with plain white sauce
What's that? Plain white sauce? Plain white sauce makes your teeth go grey
Doesn't matter Just throw it away Why not try something else on your tray?
Oh, what's that? A lovely pie? But you're gonna end up sad inside
Ugh, sad inside? You're gonna make me sick BLAAAHHH
What's that? Your kidney spleen? Kidney spleens make your teeth go grey
Well, everyone has their teeth go grey Just eat yeast and it will go away
But how much have you had today? Too much yeast makes your teeth go grey
How about some onion paste Looks like fun Have a taste
That wasn't onion paste You shouldn't eat food from a stranger's plate Stranger's plate Stranger's plate Stranger's plate Stranger's plate Stranger's plate
Stranger's plate Stranger's plate Stranger's plate
Stranger's plate.

Музыкальный клип :Product Review Time! Stumbled upon this stuff during an online shopping trip! Got it for free!!! Michael Todd true organics Pumpkin Scrub! It's an organic and 100 percent vegan nutrient rich face scrub! It's pretty much squished pumpkin emojiwith extra s

Послушайте ещё эти песни

Сотри его из Memory / Виктория Дайнеко

Сотри его из Мемориминус / Вика Дайнеко

All In My Head / Tori Kelly

all i want for chrisas is you / my chemical romance

My all Rumba / Toni Braxton

All My Love feat. Ariana Grande & Machel Montano / Major Lazer

All My Friends / Jacob Sartorius

All My Heart / Stellar Kart

All My Life / Dino MC 47 feat. Маста, Белый, Чек

All In My Head / Shawn Mullins

Прочие